Äntligen vid datorn

Sitter vid datorn just nu och gör typ.. ingenting. Har precis pluggat klart så nu kan jag ha en lugn kväll utan att behöva tänka på skolan.
 
Igårkväll blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... Vi skulle bjuda morfar på en fin middag och bara ha allmänt trevligt, och det hade vi. Tills Cinza, våran fina lilla flicka, kommer in helt blå och luktar starkt av olja. Hon hade fått det i hela pälsen, överallt förutom i ansiktet (som tur var). Så jag och mamma störtade in till albano (en veterinärklinik) och hon fick stanna där över natten med dropp och lugnande medel. Efter det som hände med Chivas så är vi livrädda över att förlora ännu en familjemedlem, så vi lämnade över våran tillit till veterinärerna. Hon får tvättas, mediciner m.m så hon ska bli bättre. Hon kommer stanna där den här natten också så kanske vi får hem våran lilltjej imorgon. Dock kommer hon väl vara rakad över halva kroppen då, men bara vi får hem henne. Det är så tomt utan cinza... ♥
 

Men nu till det positiva! Kommentarerna strömmar in, statistiken är inte så hög men den är stadig och håller sig. Det är inte allt många veckor & dagar kvar till sommarlovet och jag är allmänt glad. Hur härligt är inte det då? :)
Nu ska jag göra massa inställda till er så ni har något att läsa om på dagarna, om ni fortsätter kommentera som ni gör. Deal? 
 
// Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback