Apr. 07, 2013

Tävlingen.. Red, gick inte sååå bra men ändå OK, för att vara första gången..
Framridningen:
Red men inte tillräckligt, han blev inte tillräckligt framriden.:/ Borde gjort mer övergångar, bakdelsvändningar, och en MASSA tempoväxlingar!

Ritten:
R var då inte så koncentrerad på mig så han började titta på annat... Inte bra. Så det första han reagerar på är domaren, sedan staketet och det räckte inte med det, han tittade på läktaren... Blev lite stressad när jag skulle lugna ner honom på 1minut, men det gick! Han blev lugn, något för lugn, så hela programmet gick i snigelfart...:/

Men jag har nu tränat, o ALDRIG mer rida så på framridningen! Nu ska jag RIDA!;)

Bilderna:Före o efter...;)

/Ida


Postat av: Tuuli Elmgren

Procent?

Nu är veckans blogg avslutad, kolla om du vann och var gärna med igen! (:

http://londonryttaren.se/2013/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

2013-04-07 @ 22:07:25
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback