Apr. 11, 2013

01. Fullständigt namn: jenny Anna Charlotta Mattsson
02. Ålder: 13
03. Vart bor du: Täby
04. Bor tillsammans med: mamma, pappa, syster, bror & min systers son
05. Husdjur: två katter & tre kaniner
06. Färg på ditt hus: grön/grå
07. När är du född: 30 december
08. Klass: 7b
09. Vilket år tar du studenten: 2019 tror jag
10. Något jobb: typ sommarjobb, isåfall Gervide
11. När gick du upp i morse: 06:30!
12. När ska du sova: klockan tioooooo
13. Duschat idag: nej!
14. Kramat någon idag: nej
15. Pussat någon idag: min ääääängel
16. Vad har du ätit idag: två mackor
17. Dagens klädsel: svarta jeans och en A&F tshirt som är guuuuul
18. Dagens smink: mascara osv
19. Dagens sötnos: väääät inte
20. Dagens roligaste: dagen har knappt börjar så jh vet inte ;)
21. Har du många vänner: många & många...
22. Hur många har du kysst: noooooll
23. Vem kramade du senast: min ängel
24. Vem saknar du: chivas, Rebecca, Maja & Fridis
25. Hur många har varit otrogna mot dig: har typ aldrig varit tillsammans med någon så noll
27. Har du pojk-/flickvän: nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån: mamma
30. Och vad stod det: Oh nej går det att ordna?

FAVORIT:

31. Film: vet inte
32. Låt: just give me a reason
33. Mat: sushi
34. Dryck: proviva x)
35. Färg: turkos
36. Tv-serie: PLL
37. Stad: Visby
38. Land: USA
39. Ämne i skolan: slöjd
40. Tv program: vet inte

SENASTE:

41. Personen du tänkte på: mammmmssss
42. Personen du pussade: min ängel
43. Gången du spydde: nu kommer jag spy bara för de, men 3-4 år sen
44. Gången du grät: 2 dagar sen
45. Pizzan du åt: typ 2 månader sen
46. Gången du var i Göteborg:har aldrig varit där :(
47. Gången du var i Stockholm: inne i stan var typ en månad sen
48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: inatt
50. Personen som såg dig gråta: mamma
51. Svart eller vitt: vitt
52. Hund eller katt: katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa: hemma
54. Tvspel eller datorspel: dator
55. Singel eller upptagen: -
56. Pussas eller kramas: -
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: ?
58. Ragga eller bli uppraggad: uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: inget av dom
60. Har du svart hår eller blondt: blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna: blå
62. Choklad eller lakrits: choklad!
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: höger
65. Coca cola eller fanta: cola
66. Pizza eller kebab: pizza
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: -
69. Leva eller dö: leva?

ANTAL:

70. Personer du älskar: många
71. Personer du hatar: privat
72. Pojk-/flickvänner du haft: -
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: ingen aning
74. Glassar du ätit på en dag: assådet är typ 5 såna där miniglassar som är 2 cm små xd
75. Nämn en festival du vill på nästa år: är inte en sån som går på festivaler
76. Gånger du haft minnesluckor: ?
77. Gånger du varit hög: ingen
78. Personer du saknar just nu: Rebecca, Frida & Maja
79. Gånger ditt hjärta brustit: vet inte

VEM:

80. Vill du kyssa nu: ingen
81. Träffade du senast: min klass
82. Sjöng du senast för: mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med: länge sen så minns inte
84. Spelade du tvspel med senast: mig själv
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Min ängel!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: flera ...
87. Förtjänar att dö: ingen!
88. Är söt: min ängeeeeel
89. Vill du sova jämte inatt: min säng är för liten

VAD:

90. Gör dig glad: Xento
91. Gör dig ledsen: svikare
92. Vill du helst göra nu: åka till stallet
93. Önskar du att du slapp göra: gå i skolan
94. Vill du ha nu: en egen häst
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: en häst
96. Längtar du till: sommmarlovet
97. Tycker du om dina betyg: kan bli bättre
98. Ångrar du i ditt liv: priiiivat
99. Är det bästa som hänt dig: Xento :)
100. Hur mycket är klockan: 13:01

Åh fattar inte att jag orkar!



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback