Brownieees

Blev hemma idag också. Igårkväll kände jag mig lite småhängig igen och min hals brände, skulle väl antagligen blivit så att jag gick hem från skolan iallafall. 
 
Har precis bakat brownies som jag misslyckades totalt med, hade för lite choklad i och inget vaniljsocker. Men den blir nog god ändå, smeten var ju god ;)
Imorgon blir det en lång skoldag för mig då jag måste gå på a-tid till typ klockan 4, och sen kommer jag hem vid halv 5, yaaay...
 
Har även snackat med en tjej som kan göra en ny bloggdesign, hela min bloggmapp från datorn försvann när pappa gjorde en virusrensning, och jag känner verkligen inte för att sitta och göra om hela. Men det kommer bli väldigt snyggt om allt blir som förväntat! :)
 
// Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback