Dont know...

Kom hem från stallet & Idas hoppträning för ett tag sen, så nu har jag precis ätit middag och har tid för bloggning. 
 
Det är något konstigt med mig just nu, jag vet inte om jag är glad eller ledsen, besviken eller arg... Jag tror väl bara att jag tänker för mycket på saker och ting. Och det ställer till vissa saker rejält ibland... :/
Aja, nu släpper vi det dåliga och kommer med något positivt istället!
 
Snön har smält iprincip helt i paddocken så jag hade tänkt att rida där imorgon, har inte kunnat arbeta xento nånting alls förutom i skogen den här vintern. Har endast kunnat rida på banan ett fåtal gånger men då i typ skritt och trav. Nackdelen med att inte ha ridhus, men vilka kämpar vi är haha ;)
 
Åh juste, när xento kom in till kvällsfodringen idag så var hela han GRÅ, seriöst. Har aldrig sett en så skitig häst, det var helt galet! Blev så chockad och det dammade i hela stallet när jag hade borstat av halva x. Tur att han ska stå i sjukruta imorgon, det har kommit en ny häst så den ska lära känna vallackerna mer. Kommer även en till nu i helgen, en ponny. Kul!
 
Åh jag är så sugen på att flytta till en gård på gotland, trivs verkligen bäst där och känner mig aldrig stressad. Tur att jag ska till gervide i sommar och får träffa min antoneeeen varje dag! Ska se till att ha en riktigt rolig sommar nu.
 
 
 
// Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback