FÖRRESTEN!

Tänkte berätta för er vad jag ska syssla med imorron! (Söndag), jag ska åka o kolla på nationella tävlingar med min tränare o en kompis!:) Typ, kolla läget...;) nä, men liksom känna lite på de... Bra att kunna sånt!
Sen bloggar jag lite om tävlingen... Nu låter det säkert som att det gick dåligt, nä, inte.;)

Äre bara jag som får typ "ångest" över att påsklovet snart e slut? Jag vill ha 3veckor till!!!!!!! Kändes som en lång helg bara...:(

Men aja, harbestämt mig för att träna och tävla en MASSA nu. Nu ska jag fan kvala in på nationella tävlingar o spika resultat o plaketter!;) på boxen, så syns det...;)
Jennö o jag ska träna X nu oxå så kommer väl dom oxå ut på tävlingar snart, behövs bara ett par vita ridbyxor och en kavaj så äre fixat!!!:D
Kommer att bli sååå roligt nu!
Så nu är det bara för er att hänga med i våra hektiska liv, så kommer detta att bli lika roligt för oss o för dig som läser detta!

/Idaoo



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback