Hoppträning

Gick.... Bra. Ok på nåt sett... Kände oss lite stela (R o jag)... Men över alla hinder tog vi oss... Var jättesöta hinder idag, små.:) Skönt faktiskt...;) lite chill att bara glida runt på banan i långsamt tempo liksom...
Jennö följde med, kul, men nästa gång får hon faktiskt vara med! Så att vi kan rida tillsammans!

Imorron bli det trimning... På både R o X. Ska träna X lite nu så att vi kan sätta igång honom snart med RIKTIG träning.:) Rozzo ska trimmas inför tävlingen imorron, och jag ska oxå putsa, borsta o knoppa, så det blir nog en heldag imorron... Känner mig lagom taggad. Vet ej om det är positivt eller negativt...:/ "Lite" nervös ska jag nog erkänna att jag e...;)

Nu ska jag banka in ett nytt program, har nämligen inte tränat nåt än på dee (LA p1)...

Kommer videos från träningen!!!

/Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback