Jag är tillbaka!

Det är tydligen inte bara jag som har problem med bloggappen, tur det för annars hade jag skyllt på mobilen...Den vill nämligen inte gå in på blogg.se... Kan ju vara ett problem när jag inte har datorn i fickan hela tiden...:/
 
Men jag är iaf tillbaka, (kör från datorn) o tänker berätta om mina roliga,galna, stressade, konstiga dagar!
Jag börjar med lördag, då jag knappt kommer ihåg fredagen o torsdagen.. HAHA, sååå jag...
 
JO. Lördagen:
Jag tävlade, bara för att! Skitkul, alla i laget var där o red eller tittade. Såå kul! Jag startade kl 5 o var där redan kl 2, för att kolla på dom andra, som det gick suuper för. Blev taggad och körde på rätt så bra på framridningen, måste säga att jag tittade lite på dom andra o deras ponnysar o blev riktigt rädd... Dom såg HELT perfekta ut! Men jag försökte att bara koncentrera mig på mig o R. Och det funkade.
Hade bra tempo, kanske "lite" dålig fantasi när det gäller vägar, men det löste sig, körde på gamla fantastiska serpentinerna...;) 
Jag kom in på banan o kände typ: SKIIIIT!!!
Ni vet när man vänder upp mot domaren o liksom kopplar bort ALLT i omgivningen... Kände att jag kom upp lite snett, men red vidare...
Allt gick faktiskt... Bra. Det blev 68,2 % inte det bästa men OK.;) Så jag är nöjd! Kom på förstaplacering av 23 startande:)
Så nu har vi 4 plaketter på boxen!;) Kommer visa vad jag vann oxå!;)
 
Söndagen (idag):
Red ut med dom coola i Hagbystallet!B)
Körde världens galopp o rejsade i alla backar, och Jenny o jag badade i småsjöar som låg lite överallt... Såå mysigt...
Sen åkte vi hem o jag hjälpte min kööömpis Amanda att fixa sin bloggdesign! Skiiitkul! Så jag tycker ni ska kolla in amandalindholm.com!!!;) Made by me... Nää, jag hjälpte till!
 
Nu ska jag ta kväll o göra några inställda!
SEEEES
Jo, detta sadelöverdrag var det jag vann, jättesött!
Gjorde lite reklam där bak, hahah jaja, nån som behöver byta däck?
/Ida
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback