Måndag

Tjaa, alla gubbs

Tränade idag på FEI programmet, kändes... Lite stelt...? Svårt att beskriva, ska rida löst, lösgörande med lydnad lite, så ska vi nog se om vi kör iväg på några tävlingar. Imorron rider jag på banan, med plutt.:)
Jennö får nog ta att komma hem snart, för sällskap har jag inte och känner mig helt lämnad här med katten.:/
Katten, (stallkissen) Tofflan, är Plutts o min kömpis. Men gissa vad som hänt! Han har skadat noosen!!! Han har ett stort öppet sår!!:( stackarn, låg helt slö i skuggan o såg bedrövad ut... Men han klarar sig! Han är tuff!

Var och skaffade en kamera här om dagen oxå, en RIKTIG kamera..;) Så kommer väl bara en massa hightech bilder tills vidare...;)
Bosse, min kanin fick vara först ut att bli fotad, och sedan R. Riktiga modeller båda 2! ;)
Får inte avslöja veckans händelse, en rolig händelse... Liten, men ändå riktigt kul...;) Spännande?? Får inte säga mer nu...;)
Tog lite "kul" bilder i hagen idag oxå, *host, ni kommer väl dö av skratt... Pollarna har humor, en riktig sådan oxå...

/Ida


Postat av: Anonym

vad heter "fei-programmet" och vilka rörelser är de?

Svar: Det jag tränar på heter inledande FEI-programmet. Det är något svårare än LA P1...:)
/Ida
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-04-01 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback