Mina favoritryttare

Tänkte faktiskt göra något som är lite annorlunda jämfört med mina ''tips'' inlägg - nämligen att skriva om mina favoritryttare! Alla möjliga, från ridskoleryttare till SM!
 
Nellie Berntsson - Ja, vart ska jag börja? Har väl inget mer att säga än att hon rider som en gud!
 
Emma Holm - Har följt hennes utveckling väldigt länge nu, så länge jag kan minnas att vi har snackat hästar. Anpassar sig otroligt bra efter hästen och är alltid lugn och mjuk i handen. Emma ska även få en egen ponny nu som jag kommer stalka, haha! Superduktig överhuvudtaget, även en riktigt bra vän.
 
Amanda Fröberg - Från topponys.blogg.se , har jordens sötaste ponny och de är bland de bästa hoppekipagen jag har sett. Tummen upp för Amanda & Tabben! :)
 
Ida Borg - Iduul, hon som lärt mig iprincip allt jag kan hos Xento nu. Ida & Rozzo är oslagbara, seriöst... Idas sits är to die 4, både i dressyr och hoppning. Blivande tränare? ;)
 
Irma Björnwall - Riktigt duktig ryttare, både i hoppning och dressyr , men dressyren är det något speciellt. Den där perfekta sitsen. Behöver inte säga mer, grymma!
 
// Jenny
 

Postat av: Emma

ÅH TACK JENNY! <33333 Vi måste ses snart, gå ut med Bobby och Zilla snart igen :D

2013-04-18 @ 19:49:47
URL: http://www.emmasvardagsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback