Någonbrarubrik

Åkte ju som sagt in till Uppsala idag, vid 11. Kollade på lager 157 som hade sjuuuukt fina kläder och priser, hittade några fina tröjor men köpte bara en svart med lappar på armarna, superfin! Sen gick vi även runt på Ikea & åt jordens godaste lunch, den utan hästkött alltså haha ;)
Tänkte smita in på H&M och kolla efter en grön tjocktröja till imorgon så jag kunde ha min & x hela, gröna outfit men vi hann inte så jag får köra på en marinblå istället. JH schabrak, JH ridbyxor, Marinblå hoodie (från hööks) och ett blått pannband. Tror det kan bli riktigt fint det också, så får jag väl ta en grön outfit nästa gång ;)
 
Nu ska jag översätta massa inlägg till engelska åt min syster, hon har ju kommit igång med sin blogg & jag har gjort hennes bloggdesign så ni kan gå in och kolla på deeeen - www.elindra.blogg.se :D
 
// Jenny
 
Haha lite halvful bild på mig & x från klubbtävlingen (dressyr) på Veda!


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback