Off to schoooooool

Ska alldeles strax gå till skolan, har ett tyskaförhör & ett i engelska, men jag har pluggat så det borda la gå bra ;)
 
Jag tar bussen till stallet direkt efter skolan, men jag möter upp Idau så jag slipper gå själv! Tror jag ska rida barbacka idag, kanske på volten då jag inte kan ta med mig väst eller min ''hela'' ridutrustning, får dessutom inte ha ridkläder i skolan -.- & jag får inte rida ut utan väst för aa, då blir mams... väldigt arg...
Men vi får se hur det blir, kanske kommer video & bilder! :)
 
Imorgon vid 8 åker jag, mamma & pappa in till stan för att släppa av paps. Han ska segla ner till typ kanarieöarna eller ngt sånt med sina vänner, fatta hur avundsjuk jag är?! :O 
Iallafall, ska köpa 2 vs body mist av en tjej också, yay!
Men nu måste jag skynda, så vi får höras senare! 
 
// Jenny
 
Glöm inte att följa oss på instagram, uppdaterar dagligen & ifall uppdateringen inte är så bra på bloggen så finns vi ju på ig! @ida0507 @jmattssons
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback