PA 5 casting

Godmorgon, eller nåt? ;)
Är i skolan just nu och har lunchrast, så passar på att uppdatera er. Statistiken har varit ganska bra de senaste dagarna så det är ju klart jag ska ge er något tbx.
Imorgon har jag ledigt, ska gå till ponnyakuten 5 castingen med min syster. Sen hämtar mamma upp oss så åker vi till kista. Ska köpa ett par vita jeans till miliams dop som är på lördag. Kommer ha en ganska enkel men ändå snygg outfit, men jag kommer väl hinna ändra mig 169202 gånger innan jag är nöjd haha (:

Hade tänkt lägga upp dagens outfit, men jag har jordens värsta fuldag & håret ser helt snett ut... Så nä. Ni får det någon annan dag.

3 lektioner kvar - 1 prov. Sen skyndar jag hem och njuter av ledigheten!
// jenny



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback