Photoshoot x2

Halloj bloggen!
Idag gick jag hem tidigare från skolan för att jag inte mådde bra, så när jag kom hem så erbjöd min syster sig att göra lunch till mig. Sååå gott var det haha, nu är jag på lite bättre humör iallafall.
 
Igår hade vi ju en liten photoshoot och resultatet kommer upp på min syrras blogg alldeles strax (www.elindra.blogg.se). Ska ha en till photoshoot inomhus snart också, vet inte vad elin hittar på för tema - det vet man aldrig med henne ;)
 
På fredag ska jag nog fota Ida & R till den nya headern, så jag antar att det kommer en bildbomb på det också när designen är uppe, innan det får ni nog bara se några små sneakpeaks.
Nu ska jag göra mig iordning så får vi höras senare, okii?
 
// Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback