Tjoo gubbs

Skolan gick fine idag. Men läxor o prov kommer man ju aldrig undan....:/ De vet dom flesta...
Men iaf... Red idaaa, R var mjuk och fiin men lite okoncentrerad, me too.. Men det gick bra. Ska träna imorron, dressyr, kommer att gå fin, fint.;) Har såå många vänner nu som ska sätta igång sina powniesar, blir riktigt peppad av de. Ska själv faktiskt träna några av dom!:D kommer bli awsoooome!!!

Äre bara jag som typ är helt SLUT o trött o eländig med allt ljus nu... Känns som om jag varit i dvala... O vänta.. Jo, 9 VECKOR äre till sommar lovet!!! Räkna matte..;)

Nu har jag en massa tråk framför mig, nä men, you know... Wörk..

Pööss

Idau


Postat av: Elvira

SJUKT FIN BLOGG JUST SAYIN!!♥
Vad tycker du om min?<3

2013-04-10 @ 20:39:35
URL: http://photochildelvira.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback