Underbar dag!

Åh vilken underbar dag jag har haft!
Började med att jag bara slöade och åt jordens största frukost (yoghurt & mackor). Sen gick jag och mamma ut på en urmysig promenad på nästan 6 km, ett ställe vid lummelundagrottorna där det är en massa broar osv. Superfint var det!
Sen lämnade vi paps på flygplatsen så åkte han hem till Stockholm, jag och mamma handlade och åt sen sushi. Sen dess har vi kollat på tv & ätit en hel b&j på ganska kort tid. Just nu sitter vi i soffan & tittar på sherlock Holmes helt uppsvällda, men det var de värt!

Imorgon vid 10 åker vi in till Visby för att shoppa, och efter det så åker vi antagligen till Gervide så jag får träffa min soulmaaaate Anton! Är så lycklig!
Fortsätt fråga frågor på frågestunden, men jag har fått några frågor som är riktade till IDA, så ni får tjööta på henne om en frågestund ;)

Hörs imorn!
/ jenny



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback