Underlag, träningsverk och lite annat

Är det bara jag som tycker att det är sjukt mysigt när det regnar? Det enda negativa är väl att sminket rinner ner till hakan, underlaget blir sämst i stallet och man blir frussen. Annars är väl allt positivt, haha? ;)
 

Har sånt sjukt träningsverk efter idrotten idag, kutade runt på en fotbollsplan i typ 1,5 timme så nu kan jag knappt gå. Aja, det ger ju resultat sen hoppas jag!
Imorgon eller på söndag hade jag tänkt att rida på banan, men det kommer ju seriöst vara en pool där om jag inte har helt fel... Så det blir nog att vara skogsmulle den här helgen för xentos del. 
 
Miliams dop är den 4 maj och jag måste verkligen hitta något att ha på mig. Har kollat på zalando, nelly, zara, h&m, ginatricot, överallt! Kan inte hitta någon i fin färg för ett vettigt pris.. Har någon förslag på en fin klänning som passar till dop? Länka gärna nedanför, till ett rimligt pris också!
 
// J 
 
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback