Uppmärksamheten bland vissa bloggare

Jag läser, som ni kanske vet, ca 5 bloggar per dag & ibland hittar jag nya som jag läser lite då och då. Men vissa bloggare gör ju seriöst ALLT för att få andras uppmärksamhet, och framförallt för att få andra tycka att en själv/ens blogg är något speciellt. Tillexempel hissar något som den personen inte ens tycker är fint, bara för att sticka ut i mängden. Eller skriver ett åsiktsinlägg om typ... märkeskläder, och sen nästa dag går h*n runt i en hel outfit med just det märket. Jag tänker inte nämna något namn på denna/dessa bloggare för respektens skull, men jag tycker det är så fegt. Eller ännu värre, att kopiera andras inlägg rakt av, samma bilder, samma ord. Usch till den stilen!
 
Jag & Ida kör vårat eget race och bloggar ärligt, så kommer man längst!
 

Postat av: Kajsa

Åh vilken gullig bild :)

2013-04-11 @ 20:44:50
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Åh vilken gullig bild :)

2013-04-11 @ 20:44:53
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback