Aa. Nöjd var det ja

A, jag är nöjd.:)
I LA:1 red jag ihop 68,03% o i LA:p1 61, o precis utanför placering, liiite surt..;) Men i LA:1 blev det en tredje placering med 4 placerade sammanlagt.:)
Så, jaa, över 50 var det o det är alltid kul.;))
Nöjd.
I mina ritter är det oftast "energin" som ställer till de.. Tappar den PRECIS efter halten haha, men tappar mindre o mindre nu, så det går framåt!:)

Glad, är känslan;)

/Ida


Postat av: Jonna Kindberg

Hihi, jag har precis flyttat ifrån Mariestad. Flyttade där ifrån i fredags och bor nu i Sthlm. Har alltid bott i Mariestad, sedan jag föddes och är 16 nu. Hihi, kul att du var där! Gillade du anläggningen och var tävlingen bra arrangerat tyckte du? :)

Svar: SUPERFIINT! Och vad mycket träningsmöjligheter det var!? Ridhus o ridbanor lite överallt;) Stort! Jättetrevliga funktionärer oxå, så det var riktigt lyckat!Alltid roligt att bara komma ut o titta på andra ridklubbar!:)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-08-18 @ 22:53:07
URL: http://jennasmith.blogg.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback