Ångest

Min sista lediga dag:(((
Ny skola o jag är inte förberedd känner jag.. Sämsta känslan... Lite depp idag..
 
Rozzo är ledig idag, så vi har köpt mockning. Imorron ska jag nog trava honom på banan i låg form, o mjuka upp honom ordentligt. Till hösten nu ska satsa på den låga avslappnade formen så att han bygger muskler o kan bära sig lättare sen. En bra plan enligt mig.:) Bekymrar mig inte ett dugg om att det blir kallt snart, då får man ju bara ta på en fleece o en jacka över o ett ländtäcke på pollen.:) Ska faktiskt bli mysigt med lite kallare väder.
 
Sitter just nu o surfar runt på olika sidor.. hippson.se, charlies.nu, psofsweden.se, bloggar etc, håller på att göra höstens o vinterns "behövs-lista". Blir en lång en detta år haha
 
Tråkdag
.___.
/Idaa


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback