Asså...nej

...får bli dagens rubrik. Varför ska det vara så svårt att komma på ett namn till inlägget lixom? ;)

Hur som så ligger jag i min säng och bara tänker just nu. Egentligen är det lite för mycket som snurrar runt i mitt huvud - hästar, skola, vänner... Asså verkligen allt som jag tänker på samtidigt. Men det blir säkert bra sen, får typ huvudvärk när det blir fart i mitt huvud.
Jaja, imorgon ska jag till veda men innan det ska jag & mamma iväg och kolla på en grej som jag kommer hålla hemligt för er under en "längre" tid. Den enda som vet är Ida & mamma, och dom kommer ändå inte skvallra om det här på bloggen ;) Om det här går vägen nu så kommer det kännas både kul men samtidigt lite jobbigt, men ska inte säga för mycket nu - ni får helt enkelt vänta! :)

På tisdag börjar skolan också, går halvdag då och även på onsdag. Sen börjar vanliga skoldagarna och jag måste säga att jag faktiskt inte är ett dugg taggad. Tur jag har hästarna som kan "peppa" en, ellerhur?



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback