Dissar inom ridsporten

- När man har västen under kavajen/tröjan. Ser ut som man har puckelrygg, jag tycker den ska vara över tröjan!
- Olika åldersgränser i samma kategori. B-ponny tillexempel, hoppning 13 och dressyr 14!
- Tråkiga outfits. Tillexempel en helt kolsvart, jag föredrar färgglatt eller iallfall någon färgklick!
- Uvex hjälmar... Vissa ser helt ok ut, om man bär upp dom okej, men jag skulle inte vilja ha en...
 
Färgglatt ska det vara! ;)
 

Postat av: Yucan

Åh sicken fin häst! :D

2013-08-13 @ 21:01:33
Postat av: Missy

Håller helt med dig om dissarna! ^^ (Även om jag EN gång provat att ha väst under 8D)

Svar: Haha, det har nog alla!;)))
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-08-13 @ 21:54:00

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback