Hoppsan...

Ber jättemycket om ursäkt för den dåliga live-uppdateringen som jag hade lovat er. Har hjälpt min syster med lite grejer i helgen och idag, så har lagt bloggen lite åt sidan i några dagar. Tur att jag hade gjort några inställda, och att Ida uppdaterade!
 
Hur som så var det terminens första lektion på veda idag. Jag har haft sån jäkla abstinens efter vanlig ridning, att få galoppera samlat och ha en häst på tygeln. Låter så satsigt, men känslan att få rida på en av sina favohästar och verkligen behöva jobba igen, efter 8 veckors skogsridning - är nog oslagbar ;)
Hade en liten c-ponny vid namnet Lucy. Jag red henne första gången hon gick lektion också, och hon har verkligen utvecklats så himla mycket! I början kunde hon inte ens skänkelvikning, och nu kan hon det + galoppombyte. Så duktig ponny!
 
Vi jobbade mycket skänkelvikningar och ökningar, det gick verkligen hur bra som helst! Är riktigt nöjd med dagens ridpass och med hur bra Lucy skötte sig. Har lite videos som jag ska klippa ihop och visa er, om ni vill se?
Nu ska jag gå och sova, är supertrött och måste ställa om dygnet liiite grann. Inte somna klockan 2 varje dag ;)
// Jenny
 
Jag & Angus
 

Postat av: Ellen

Var gärna med i veckans blogg! http://kidmans.blogg.se/2013/august/veckans-blogg.html#comment
Hade varit jättekul om just denna blogg var med! :)

2013-08-12 @ 22:44:31
URL: http://kidmans.blogg.se
Postat av: Ida

Förstår precis hur du känner, det är underbart att få rida sina favvo hästar igen!

Sv; åh, Hoppas verkligen på att träffa dig :)

2013-08-13 @ 00:00:08
URL: http://idawoxlin.horseworld.se/
Postat av: Indian

Åh, när jag läser detta blir jag verkligen less på min pälsdjursallergi... Vill kunna rida! ^^, btw. riktigt fin bild! :)

2013-08-13 @ 20:59:31
Postat av: Yucan

Älskar dina bilder, jättefina :D

2013-08-13 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback