HSBXUSMZUNSNZIDJXLDB

GAAAAH VAD DET GICK BRAAA!!!! Galet roligt!!! Typ såååååå lycklig!!! In love med min kåmpis så det är sjukt..<3

Övade inför FEI-programmen som jag rider snart! Körde inte programmet men delarna tig vi igenom. Lugn, låg o rund i början o igenom heeela ridpasset! Hur duktig är han inte?! Så glad att träningen ger resultat.. Nu tänker jag satsa. Skola kör vi hårt med o all träning. Satsar järnet. Får se hur debuten går. Vi skiter totalt i resultatet, bara jag är nöjd med ritten o känner mig stolt över vad vi åstadkommit så är det guld. Är väldigt beredd på hösten nu faktiskt, let it come så KÖR VIII

Taggad till 100

/Ida


Postat av: Ungponnyer.se - Sveriges största unghästblogg!

Hej! Nu har tjejerna från dressyrponny.se och linnhagstedt.se startat ett nytt projekt som vi hoppas att du vill följa. Ungponnyer.se är en blogg med mycket unghästtänk, utbildning och träning - för att till slut utbilda klart våra ponnyer till elitnivå.

Kika gärna in på vår blogg!

Vi ber om förlåtelse om du inte uppskattar dessa kommentarer.

2013-08-28 @ 21:22:47
URL: http://ungponnyer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback