Jag får väl spara i 24628 år till....

Jag typ dreglar. Men hur ska jag nånsin ha råd? Kan fetglömma ridstövlarna OCH kameran men jag kan ju inte välja heller.. We got a problem here.__.

Hissar bruna ridstövlar nåt sjukt, löööv itt o mina gamla är trasiga..:||| Jodphurs är ju trogna, dom kan man alltid lita på.. Men då måste jag ha chans på tävlingar, vilket jag inte överväger.

Har alltid viljat ha en kamera som kan fånga rörelser bättre, guuu som jag skulle vilja ha en snabbfotande kamera.

Ridbyxor... AKUUUT
Jag har snart bara ett par hahhahah, växer ur alla.. Ojdå.. Några jag vill testa är Animo! Såååå smart med gummi i rumpan!! Haha, det är exakt vad jag behöver till den nya, extremt hala sadeln oxå! Annars vill jag ha med hög midja, vilket pikeur ofta har.. Ååååh varför ska det vara så svåååårt...

Uggs.. A, vad ska man säga? Älskar dom. Sköna, snygga, användbara, underbara, otroliga mm.. Väcker mitt "habegär" till 100%.

Vad skulle ni välja gubbs? Jag är mitt i en kris kan man ju likna de me. Lite illa ute med min "ekonomi" snart ;)hahahhahahah..


/Idaa

Trackback