Lyx VS Budget

Som jag har sagt förut så är jag väldigt förtjust i Hunter-tränset från Hööks, kopian av Dyon.
Men om jag nu kollar på skillnaderna mellan Dyon & Hööks så ser jag absolut ingen, så vad skulle du valt?
Själv skulle jag valt Hööks då det är billigare, och som sagt - ser absolut ingen skillnad på dom.
 
Hunter (Hööks) 499:-                                                Dyon 999:-
                    
 

Postat av: Agnes

Tyglarna på dyon tränsen knipsas inte fast som de gör på höökskopian. En annan skillnad är att hööks träns är i en mycket ljuset brun färg än dyons (Det kanske inte syns på bilderna, men i verkligheten är det så) Själv har jag dyon tränset och skulle tippa på att det är bättre kvalité än hööks också eftersom det är dyrare :)

2013-08-09 @ 08:13:03
URL: http://agneshansson.blogg.se
Postat av: Ida

Skulle lätt valt Hööks! :) Funderar faktiskt på att köpa det och ha som tävlings träns på Benny. Tror du det skulle passa? :)

2013-08-09 @ 09:23:34
URL: http://idawoxlin.horseworld.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback