Mål inför hösten 2013

Tänkte sätta upp lite mål inom både ridningen & skolan under hösten 2013. Ska verkligen göra allt för att ''uppnå'' alla...
 
♦ Höja mitt betyg minst en bokstav i alla ämnen.
 
♦ Starta en lokal dressyrtävling med Xento (när han är helt frisk)
 
♦ Satsa stenhårt på bloggen, ha en stadig statistik på mer än 3-siffrigt.
 
♦ Börja styrketräna varje dag, för att se ett tydligt resultat.
 
♦ Till våren 2014, möjligtvis gå upp i storhästgruppen på Veda ifall jag är kvar där då.
 
 
Själv tycker jag det är ganska rimliga mål för mig, och jag styrketränar för att kunna rida storhäst ifall chansen kommer. Jenny och spindelbenen :-)

Vad har DU för mål under detta året? 
//Jenny
 
En oredigerad och väldigt ful bild på mig och Angus!
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback