Ojdå

Hej, eller något? Var så länge sen jag skrev här, men jag har varit sjuk och inte sådär jättepositiv de senaste dagarna. Har funderat en massor, blivit besviken på mig själv, hoppats för mycket på saker, och det är så typiskt mig när det blir såhär. Men hur som så hoppas jag på att inte behöva känna såhär något mer på ett tag, för just NU känns det som att en plan jag har kommer gå igenom. Håller tummarna!
 
Var med Ida till stallet idag, Elin fotade Rozzo & Ida i deras rosa outfit.. Såå grymma är dom och så sjukt snygga också ;) Lämnade dock min dator och mobilladdare hos Ida så jag ska hämta dom imorgon istället, efter att jag har varit på Täby ryttarcenter och kollat på en hopptävling. Ska bli superkul att bara kolla, bli lite suktad haha...
 
Ska snart dra mig ner mot en granngrill som vi har här på gatan, taggad? Nä, inte så mycket. Ögonen rinner av min förkylning och jag har jordens huvudvärk, som tur är så kommer jag bara äta middag där och sen går jag och Elin till ica för att köpa godis + redigera bilderna på Ida och Rozzo. Bra lördagskväll helt enkelt. Vi hörs senare eller imorgon, ska i alla fall skärpa mig med uppdateringen nu. Ska snacka lite mer med Ida om en grej angående bloggen bara!
//Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback