Om några timmar...

Är jag på väg hem till Täby igen. Känns riktigt surt, men på samma gång bra. Kommer sakna gården och alla rutiner, men mest av allt Angus och Anton... Om 3 månader åker jag förmodligen dit igen, om allt går som planerat och då kan jag träffa mina finaste ponnys igen!

Hur som så saknar jag vårat hus och min säng haha! Ska även höra med Heléne om jag kan åka till xento på typ torsdag/fredag och träffa min saknade prins! Uppdateringen kommer även bli helt normal från och med imorgon, har sagt det förut men kommer ha internet hela tiden hemma, så BRA inlägg kommer och en ny design ska fixas så fort iduul har nya bilder på henne och Rozzo.
Men vi får helt enkelt höras i morgon!

//Jenny



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback