Påväg mot Mariestad

Joo.. 3,5 timmes resa..
Men det är ju det man "får ge". Det va lite svårt att hitta tävlingar nu, men om man är beredd att åka lite längre går de! Så nu är vi påväg dit...
Mådde sååå dåligt imorse så det var inte sant, ville nästan kräkas.. Men ryckte upp mig o nu mår jag bra!:) Nervös bara.. som alltid;)

Det blir LA:1 och LA:p1 för att starta lite mjukt.. Vet ni vad jag har för mål?? Att rida över 50% o om jag gör det ska jag vara nöjd.:) Så nervös är jag haha, att man måste övertala mig att sätta ett mål som är orimligt lågt. Nejmen, vad vet man?:) Jag kanske ramlar av, rider fel eller kanske inte ens kommer till start. Sånt kan hända. Så jag har inga förväntningar. O tänka sig, ÄNDÅ ÄR JAG NERVÖS..
.____.

Är det bara jag som har samma sak att jobba på? Vill inte kalla det problem än..

/Ida

Trackback