Räddare

I nöden.

Där står du, mitt ute på nån åker vid en ridbana. O det ösregnar. O du ska stå kvar där i 3 timmar.
Eller
Du försöker rida fram o koncentrera dig på ridningen o hästen, men känner hur kall o blöt du är, inpå skinnet.
Eller
Du ska motionera din häst i skogen, ute o regnet öser ner från himlen o piskar mot marken.

I alla sådana situationer har jag alltid lösningen.:)
Ett enkelt regnställ kan göra en uteritt från en blöt mardröm, till en mysig vanlig uteritt. Stövlar är guld oxå. Plaska ut i hagen som att det vore torrt gräs.
Jag har alltid ett regnställ i stallet, för säkerhetsskull. Alltid bra

Dom finns att hitta lite överallt, själv har jag hööks just nu. Favoriten;) Älskar den, man kanske inte ser så sjukt het ut, men jag gör ju aldrig det så doesn't matter at all. Haha
Huvudsaken är ju att det känns bra.:)

/Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback