Sista lediga dagen imorron.

Rubriken säger allt
Känns halvt depp o halvt spännande.. MEN EN SAK JAG LÄNTAR TILL! Är alla träningar o tävlingar som sätta igång nu! Ska träna tills R o jag har 465pack. Räcker inte med sixpack.__. No way

Måste erkänna att jag har inskaffat ett ländtäcke oxå, fast vääääldigt länge sen.. (Fleece, ursött) har tyckt att det kaaanske är lite varmt att ta på det när det är 27 grader hehehe
Men snart får jag använda det! Köpte det på en loppis för 50 kr oanvänt, fastän det kostar runt 600 som nytt, slog till direkt, vem skulle inte??+_+

Såå, ja.. Vad ska man säga om mina känslor för den nya starten.. Både ja o nej. Får se vart det leder, blir säkert bra:)

Ska lägga mig nuu, nattiii

/Idaa


Postat av: -

Måste bara fråga, är schabraket + byxorna lite rosa/lila i verkligheten? Eller är det bara något kameran fixat?

Svar: Haha, det är sant,:) På sätt o visMin dressyrsadel är i knallrött skinn, vilket färgar av sig något bara av att ta lite i det. Sen är bildljuset redigerat oxå, så "färgen" syns mer nu;)
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-08-19 @ 14:11:55

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback