Svar på lite frågorr

Haha, kul med lite annorlunda frågor!:)

Fråga 1
Bästa tävlingen iår?

Svar: Den första jag kommer o tänka på är Rappestad! När jag fick 74% i en LB o debuterade LA:p1 på 57 haha.. Men var så nöjd ändå! Jättefin anläggning o alla var suuupertrevliga o glada! Big like på läget oxå! Böljande ängar, o vi hade riktigt tur med vädret oxå, drömtävling.:)

Fråga 2
Om du fick 1000 kr vad skulle jag lägga pengarna på då?

Svar: Hmm... Nu är jag tråkig, men skulle kanske spara vidare till en kamera..;) Eller handla mitt drömschabrak... HV polo rött o marinblått, GAAAAAH vad jag älskar deee!!!

Fråga 3
Hur skulle ditt drömstall vara?

Svar: En blandning av varenda ställe jag stått på med R. Hälften modernt med ljust ridhus med läktare o "cafeteria", stora platta gräshagar, mycket träningsmöjligheter, samtidigt mysigt stall, trevligt folk, bra stämning.:) Lätt mitt drömstall! Står på ett riiiiktigt fint nu, så det är väl ett tag tills jag flyttar rumpan till en annan läktare...;) If you know what I mean..?;))

Hoppas det var bra svar!
See joooo

/Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback