Taggad inför hösten

Känner mig så himla taggad inför hösten, ska bli så mysigt!
Dagarna i stallet kommer ju bli absolut bäst, vädret är ju inte heller att klaga på - jag som gillar regn ;)
Men fotograferingarna blir ju heeelt underbara också, ska be min syster fota mig och Xento när jag är ute och rider eller på en äng. Det enda jag inte är sådär jättetaggad på är väl skolan, har lite ångest redan och då är det ändå 2 veckor kvar. Sommarlovet bara försvann typ, men jag har haft det super iallfall. Ridit nästan varje dag och varit med djur jag gillar, så glad att jag fick möjligheten att jobba på Gervide..
 
Bloggen iallafall kommer vara ganska högt prioriterad, efter skolan och hästarna. Jag tycker det är så kul, speciellt när man ser framgångar och resultat efter det jag försökt med. Ny bloggdesign har vi ju också, eller en tillfällig tills nya bilder på Ida & Rozzo har klickats. Kommer bli en toppen termin helt enkelt!
//Jenny
 
 

Postat av: Yucan

Åh vilken mysig bild! <3

2013-08-13 @ 20:51:47
Postat av: Madde

Åå längtar också till hösten :D Håller verkligen med om att fotona blir fetaaa! Alla höstfärger är så underbara.
Längtar inte heller till skolan direkt. Måste bussa varje morgon osvosv .-.
Fett söt ponny och snygg matchning på tröjan, ridbyxorna och schabraket :'o

2013-08-13 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback