Usch...

Gårdagens lektion stryker vi ett sträck över. Lucy var stel, tog tag i bettet och bara sprang, lyssnade inte på skänkeln alls och när jag försökte ställe henne inåt så bara föll hon utåt. På det red jag som en kratta och satt framåtlutad iprincip hela lektionen. Usch, tråkigt när det blir såna lektioner men det får jag ta.

Just nu är jag i skolan och har rast, slutar vid 11 och ska hem för att äts lunch. Efter det cyklar jag ner till skolan igen och har utvecklingssamtal. Känner mig inte helt 100 idag, mår typ halv illa och känner mig varm. Får se hur uppdateringen blir, lite annat som inte gör mig superglad heller. Slänger iallafall in ett inlägg lite senare, så hörs vi då!
//Jenny



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback