Vår utveckling

En saga. En dröm faktiskt. Älskar att sitta o titta på gamla bilder o jämföra dom med nya.. Jag lägger märke till hur mycket vi utvecklats tillsammans. Rozzo o jag. Team. Så ska det va... And we´re still going!!! 
 
Bilden här är tagen förra vintern. Inte så vacker at all. Knotig rumpa på honom, något urfallen, jag sitter o lutar mig framåt haha, noll koll på hur han går med huvudet... etc det finns många fel man kan hitta, sånt där man skulle lätt kunna rätta till. Men jämför liksom med en n bild på oss!
 
Denna bild är från våren 2013. Jenny som tog! Även där ser man en del fel. Något omusklad hals, stolsits för min del, loooovar att det kommer se såå mycket bättre ut med den nya dressyrsadeln!!;) Men det ser iaf bättre ut än förra bilden!
 
 
Hehe, Rappestads ridklubb, där jag slog personbästa i LB.;) 74% o en vinst med 7%. Minns känslan, solt som bara den! Bilden är tagen från framridningen))
 
 
ÅÅÅh min prins är så vackerrr!!! Kolla på halmuskelaturen, hela han, SÅÅÅ MAFFIG! Det tog tid att få honom i denna träningsform. Hard work. Faktiskt. Riktigt slitit har det varit ibland o man har fått bita ihop rejält. Men är det värt 100%.  SÅ nöjd o stolt över allt. Han är min ponny, min älskade ponny som lärt mig det mesta jag kan vid det här laget. Min pärla, mitt allt.. Rozzo är min dröm...<3
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskar dig.<3
 
/Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback