10 sanningar

• Jag har grov sprutfobi

• Jag är 171 cm lång

• Jag är beroende av programmet Cake Boss, jag såg ett maraton förut som höll på från 8-17!

• Jag har egentligen haft 3 medryttarponnys innan London, en minishettis som hette speedy, en 33-åring som hette Roman och sen Xento.

• Jag älskar Subway. Finns inget bättre.. 

• Jag blir jättelätt sur eller irriterad men visar det oftast inte

• Jag har 3 instagram konton, jelines (öppet, mest hästbilder), jmattssons (privat), systerbloppis (min & elins bloppis).

• Jag kollar på hästnet minst 5ggr per dag, även fast jag vet att jag aldrig kommer få en egen häst haha

• Jag är väldigt blyg, men när man väl lär känna mig så släpper jag loss!

• Jag har börjar gilla fjordingar mer och mer, tycker de är urhäftiga om man får dom att gå rätt!

//Jenny




Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback