2 dagar kvar!

Nu är det bara 2 skoldagar kvar, sen är det jullov. 
Den här terminen har haft lika mycket tummar upp som ner bokstavligt talat. Vissa lärare som jag blivit besviken på, vissa betyg jag är besviken på, hästfronten har varit både riktigt tråkig (när jag slutade på Xento) men även ett stort plus när jag gick över till större ponny och har redan utvecklats så mycket. Dock tror jag väl det positiva överväger som tur är, men det negativa finns ju alltid kvar...
Kan säga att för er som tycker det är tufft i skolan på lågstadiet upp till 6-7:an, vänta till 8:an, det är TYVÄRR värre än man tror. Men kämpar man redan från början så tror jag man klarar sig på det, gott och väl. 
 
 
Nog snackat om det, imorgon börjar jag klockan 8 och slutar 10 då vi har 1,5 timmes håltimme och sen är 2 lektioner inställda. Torsdag börjar jag 9 och slutar vid 10, så det är sista rycket nu!
Från och med fredag är jag även kattvakt som jag tror jag nämnt förut, till våra förra kattungar som såldes till grannen. Kommer bli så mysigt!
Tisdag är det julafton och alla julklappar är färdiga för mig (nästan), 6 dagar efter det så blir jag äntligen 14 år haha, medans alla mina vänner blir 15 typ 2 dagar efter mig, men jaja. Sen är det ju nyår och då är det väldigt oklart vad jag ska göra. Vore skitkul att vara med någon kompis, annars blir det att umgås med familjen och släkten!
//Jenny
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback