28/12

Idag kommer det hända en del! 

Idag ska R ridas för första gången på 8 dagar i ridhuset, vi ska ha en liten rundvisning i stallet för vänner, handla och sedan ha gäster över på middag. Fullt upp, men kul blir det! Ska försöka hinna med att ladda upp några bilder från kameran till datorn från turerna till stallen med Jenny också!
Fick en kamera i julklapp från pappas bror och hans fru vilket jag är så glad över så det är inte sant! Så fin att det är sjukt.. Tack så JÄTTEMYCKET!

Om bilderna laddas upp snabbt och smidigt kommer dom antagligen upp här också rätt så fort.. Väldigt sugen på att försöka mig på photoshop lite därimellan också, men det får vi se! Hinner jag så gör jag, annars beskär jag nog bara i nödfall. Men det blir bra! Trots lite mycket bollar i luften.. Aja, vi kör på ändå!


//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback