Allt är så rörigt!

Tänkte att jag kan ju berätta vad som har hänt dom senaste dagarna/veckorna nu när jag inte har uppdaterat på över en vecka. Har iallafall ridit barbacka på London i onsdags, vilket gick sådär haha. Skritten och traven gick jättebra, men när jag skulle fatta galopp så drog han ner huvudet, sköt upp rumpan och började studsa. Tyvärr fick inte mamma med det på film, men det måste ha sett ruskigt roligt ut haha! Kunde inte sluta skratta när han höll på så, men det är nya tag nästa gång. Ska börja rida barbacka på honom oftare och få honom att verkligen fatta galopp och inte BARA se barbacka som bus, även fast det oftast är så. 
 
Snaaart är det lov, jul, födelsedag och nyår. Känns hur kul som helst, men inga julklappar är inhandlade (vilket är mindre bra då jag alltid är ute i sista sekund)... Dock ska jag åka in till stan någon dag och försöka köpa allt på samma gång så det är färdigt i tid. 
 
Annars har den här kvällen bestått av en soffa och flertalet filmer, första gången på typ 3 månader jag känner att jag verkligen kan slappna av, inte behöva sitta uppe till 12 på helger för att plugga. Imorgon blir det snöbollskrig med Elin,Rasmus, Fanny och Albin, tjejerna mot killarna och jag kommer bli såååå jäkla mulad, men vafan. Yolo ;)
På måndag ska jag till Veda och rida, ingen aning om vem jag får eller vad vi ska göra eftersom jag var sjuk förra måndagen, men det får vi se då. Tisdag - onsdag är jag hos London som vanligt, blir nog uteritt båda dagarna nu när snön lagt sig och underlaget är piss. Juste, julklapp till London ska jag köpa också! Blir nog en massa godis och saker han blir glad av, inte ett nytt schabrak osv osv för det märker han inte själv juu. 
Åh vad luddigt det här inlägget blev, ber om ursäkt för det men så blir det när inte jag har varit aktiv här på ett tag. NU ska jag skriva några bra inlägg så hörs vi imorgon. Godnatt!
//Jenny
 
 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback