Bio med bästii

Hej hörni!
Idag har jag julbakat en massor med mamma, slappat i soffan och bara tagit det lugnt. Alla behöver nog såna dagar, då man verkligen inte gör nånting.
 
Huuursom så har jag precis gjort mig i ordning då jag och Ida ska på bio och se ''nya'' filmen Catching Fire, ska bli superkul! Någon av er som sett den? :)
Sen kommer vi hem vid 8 och då ska jag skriva lite inställda till imorgon. Kom även på att jag inte ens ska vara i skolan på tisdag utan vi har annorlunda skoldag, jag valde självklart ridning så jag ska vara i stallet minst 5 timmar. Får hoppas det inte är iskallt bara haha! Men jag går nog dit vid vanlig tid iallafall, eller runt 12-1 och städar & fixar så rider jag senare. Åh den här veckan känns som den kommer bli så bra, har bara en (!) läxa och det är så skönt. 
Nu ska jag slänga i mig något att äta och sen se hur det går för Idaa i stallet. Vi hörs senare och ikväll! 
//Jenny
 


En ovisad och väldigt söt bild, usch vad jag saknar min lilla grabb... :(

Postat av: Emma

fin blogg! :)

2013-12-10 @ 21:12:14
URL: http://emmamittliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback