Det gick fort!

Googlade runt på vad man kunde göra åt en mobil som skärmen blivit svart på, det tog 10 sekunder så var det löst! Räddade verkligen min kväll då jag är en riktig mobilnörd, känner mig naken utan den haha!

Iallafall, red London på volten idag och det gick helt okej. Han var stel i början men riktigt pigg, sen kom det ett snyggt sto in i paddocken och då blev han direkt okoncentrerad och ville absolut inte göra som jag ville. Ridpasset övergick till buspass istället vilket bestog av bland annat ökad galopp på halvlånga tyglar, det tyckte London var superkul! Han bockade in mot mitten och slängde med huvudet, tänk när han får hoppa och verkligen springa av sig, ska bli så kul!
Direkt när jag kommit hem så åkte jag och mamma till kista för att handla julklappar. Så nu är allt inhandlat förutom till mams, det fixar jag i helgen. 
Åt även middag i kista, och jag har haft en väldigt trevlig eftermiddag med så trevligt sällskap! 
Äh, nu går ögonen i kors och sängen ropar efter mig. Vi hörs imorgon! 
//Jenny 
Haha så söt och nöjd skrutt efter ridningen, han hade precis kissat och stog kvar sådär i 15 minuter till medans jag borstade av honom. Sötnos! 


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback