Diss

Känner mer negativa saker med vintern just nu än bra så här sammanfattar jag allt.
Vinterns riktiga plågor:

När det är svinkallt ute och det inte finns nån snö, en riktig stämningsförstörare.

•När man alltid kan räkna med fullständigt mörker oavsett kl 4 eller 8, spelar ingen roll, tappar sååå mycket energi när man aldrig kommer ut då det är ljust. 

•Gångerna man på riktigt måste ha vanliga ridstövlar och det är -16 ute.. Usch säger jag bara.

•Att man alltid går runt och är dödstrött, oftast pga mörkret.

•När man hittat den perfekta julklappen till hästen men den kostar WAAAAAY to much. 

•När man planerar gosiga uteritter med snögalopper och mysiga kväller i soffan med datorn och en kopp te i handen, OSÅ HINNER MAN ALDRIG OCH LYCKAS ALDRIG KOMMA TILL STALLET NÄR DET ÄR LJUST. Grgrgrrrr..

Riktiga ilandsproblem för mig, speciellt just nu. Humöret på medelmåttig nivå och småsur. Aja, R räddar nog min eftermiddag.;) 

Saknar


//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback