Dressyr

Vet inte om jag nämnt det tidigare, men i vår ska jag antagligen börja tävla lite smått med London i dressyr. Tanken är då att jag ska åka med Tuuli & Aladdin till samma tävlingar, så då har jag både sällskap och någon som har rutin. 

Jag vet inte alls var vi kommer vara nu efter vintern, alltså med träning och sånt. Vi kanske inte alls känner oss redo, och då kommer jag välja att vänta tills vi kommit lite längre. Känner vi oss redo så startar jag en väldigt låg klass för att se om det ÄR min grej med tävling, om jag tycker det är kul att tävla lokalt och det runt omkring. Jag hoppas verkligen att vi startar någon gång i vår, det vore kul att prova på och då är det enklare att sätta upp mål. Men nu när jag väl tänker efter så är det inte så långt kvar till de första tävlingarna börjar, och i vinter kommer jag vilja rida ut mycket också. Vi får se hur det blir helt enkelt, annars har jag ju hela sommaren på mig!






Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback