En favorit i ridgarderoben

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En favorit bland mina hästgrejer är definitivt detta schabrak från Catago, som finns på bland annat Gustvall Ridsport. Jag vann det blåa hos www.dressyrponny.se och är huur nöjd som helst med det. Dock finns det endast i storlek full (lite för stort för L men jaja), det har en insida som absorberar bort fukt. Hittils har kvalitén visat sig väldigt bra då alla sömmar är kvar och det har inte blivit nopprigt alls. Ni hittar det HÄR.  
//Jenny
 

Postat av: Moa Danesten

sv: Jag har ett gag-bett, det är en lite starkare bett då min häst är så himla stark. Tycker att det bettet är superbra verkligen! :)

2013-12-30 @ 13:40:54
URL: http://moadanestens.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Tycker också om det jättemycket!
Vilken slump att det faktiskt blev du som vann det haha..

2013-12-30 @ 20:53:34
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback