Favorit


Är bara så underbar. Helt förälskad. Det enda jag tänker på när jag hör denna låt är Jennys och min resa genom vått och torrt och den bästa vänskapen jag någonsin haft. 

Blir bara glad av att tänka på alla galna uteritter, hinderbyggen, hopplektioner, snögalopper, höslott och nästinpå-nattritter.. Minnen väcks på 2 sekunder liksom. 
Jag är säker på att vi kommer fortsätta vara lika galna Jenny och Ida och fortsätta vara dom mest komiska, bästa, underbaraste ponnyryttarna som alltid. Det är meant to be. Det vet jag bara rakt av och speciellt när den låten spelas..

~Ponnyryttarna 4 ever~

Lyssna på låten om ni inte gjort det, den är oslagbar. Bästa nånsin

//Ida



Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback