Favoriter

Dessa 3 produkter är mina favoritprodukter inom hästskötseln. 
 
(från vänster)
-Jordgubbsschampo från Eskadron som går att köpa på bland annat börjes, och kostar runt 69 kr och luktar sjuuukt gott! Helt klart värt slanten!
 
-Majsolja som används för hovvården på hästen vilket enligt mig är väldigt viktigt. Går att köpa på vilken mataffär som helst nästan.
 
-Pälsglans för den kräsne... Jo men det är en pälsglans från exhibitor som är lite utöver det vanliga men ändå GRYM. Man sprejar på den och låter hästen stå med den så den torkar, (ca 4 min) och borstar sedan på stället där man sprejat. Då ska glansen torkat och "stelnat" lite i pälsen så man bör borsta på den, efter det är glansigt som glas!;) Lite sällsynt men går att köpa på stora wäsbys stallshop, (köpte min där).
 
 
 
 
 
 
//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback