Fynd från Globen 2013

Är riktigt nöjd med mina inköp, även fast jag knappt hade med nåt av det på min inköpslista hehe, men är sååå nöjd och det som jag inte hittade får hamna på önskelistan istället!


~Pannband nr 1 med små pärlor i svart, silver & matt blåa pärlor.
~Pannband nr 2 med små blommor i kristallklar blå med guldig kedja från Börjes.
~Vinterjacka från Pessoa i svart och vita inslag på axlarna och insidan.
~Kingsland-strumpor i ljus&mörk-rosa som är väldigt tunna. (Trepack.)
~Stallbok där man kan allt från skriva dagbok för träning till att läsa kartan påväg till tävling.
~Julvykort
~Test med foder från St Hippolyt.

Jättenöjd med allt och gjorde riktiga fynd! Lyckat var det!

//Ida


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback