Gårdagens ridpass

Igår trodde jag att det var sista gången innan jullovet då det stog så på hemsidan, men det är en gång kvar.

Red iallafall barbacka på Lucy vilket var lite knepigt haha! Hon studsar ju alltid när man fattar galopp så jag var nära på att glida av några gånger, men annars gick det riktigt bra! Hon var hur mjuk som helst i båda varven och lyssnade riktigt bra. Vi gjorde mycket skänkelvikningar, övergångar, fattningar och liknande. Hon var verkligen såå duktig!
Idag ska jag till London efter skolan, rider nog på volten idag, antingen barbacka eller i dressyrsadeln så jag börjar vänja vid den haha. Har bara ridit i hoppsadeln, men det ska det nog bli ändring på...  Imorgon ska jag iallafall rida ut med förhoppningsvis lite mer fart än det varit förut, får passa på nu när underlaget är bra!
Uppdaterar direkt från stallet, annars hörs vi når jag är hemma. 
//Jenny

Haha sötnosen!


Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback