Godnatt!

Går och lägger mig "tidigt" idag jämfört med de andra dagarna då jag lagt mig vid halv 1, men känner verkligen att jag behöver sova ut nu när jag är så pass förkyld... Ska proppa i mig vitaminer imorgon och hoppas att vakna upp frisk på julafton! 

Imorgon ska jag planera min födelsedag också då släkten ska komma på fika, ska även julbaka en hel del mer med mams. Men det är inte riktigt julstämning än, var är snön?!
Godnatt hörni och hoppas erat jullov börjat lite bättre än vad mitt gjorde! 
//Jenny



Postat av: minna

Vilken fin ponny!:) God jul på er!

Svar: Visst är han hihi! God jul!
ponnyryttarnaaaa.blogg.se

2013-12-23 @ 19:19:28
URL: http://minna.horseworld.se

Kommentera inlägget här!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback